13

Získajte oddaných klientov pomocou nicereply.com

1576

Nicereply.com je služba ktorá zvyšuje spokojnosť  klientov s vašou zákazníckou podporou. Pomôže vám jednoducho zmeniť zákazníkov na vašich fanúšikov a oddaných podporovateľov. Do každého emailu vložíte odkaz na hodnotenie riešenia zákazníkového problému. Vďaka nicereply viete v reálnom čase kontrolovať problémy, hodnotiť, motivovať zamestnancov a dokonca zvýšiť predajnosť svojho produktu.

Ako prvé je potrebné zaregistrovať sa na nicereply.com, vygenerovať si jednotlivé odkazy na hodnotenia a implementovať ich do svojich emailov alebo helpdesk systémov.

A toto sú tri konkrétne spôsoby ako nicereply.com využiť:

Okamžité riešenie problémov

Vďaka notifikácii o nových hodnoteniach okamžite zistíte, že zákazník bol s niečim nespokojný. Poslal nízke hodnotenie alebo napísal negatívny komentár. Toto vám pomôže odhaliť čierne miesta v komunikácií vašich zamestnancov.

tip:
U svojho zamestnanca ktorý riešil tento problém si zistite všetky podrobnosti. Následne priamo kontaktujte klienta s ospravedlnením, ak to je vaša chyba, alebo s vysvetlením situácie. Klient si to bude nesmierne vážiť. Zjednajte nápravu, aby sa podobný problém už nevyskytoval. (nedostatočná, neslušná, nesprávna alebo neskorá odpoveď z helpdesku) a predídete tak ďalším problémom.

Nicereply.com slúži veľmi dobre aj ako hromozvod nespokojných klientov, ktorí napíšu priamo vám namiesto toho, aby svoj hnev filtrovali na twitteri alebo svojich blogoch.

Zamestnanci a ich motivácia

Pomocou štatistík viete vyhodnocovať jednotlivých zamestnancov na helpdesku. Každý zo zamestnancov má svoje hodnotenie. V nicereply.com si viete zamestnancov zoraďovať podľa počtu hodnotení a známok hodnotenia. Viete tak jednoducho zistiť, ktorý zo zamestnancov je najlepší a ktorí trošku menej. (zlých zamestnancov vo firme určite nemáte). Pomocou grafu si viete pozerať vývoj ich hodnotenia ako aj celej firmy. Rýchlo tak môžete zakročiť, keď uvidíte, že zákazníci prestávajú byť spokojní.

tip:
Vďaka nicereply.com máte presný nástroj s konkrétnimi číslami na základe ktorých môžete zamestnancovať motivovať a odmenovať. Aspoň raz za mesiac si sadnite nad štatistiky z nicereply.com a vyhodnoťte prácu vašich zamestnancov.

Zvýšenie predaja vašich produktov

Vďaka jednoduchej API v nicereply.com viete na svojej stranke ukázať klientom aké hodnotenia má vaša firma a tým im dokázať, že kladiete veľký dôraz na ich spokojnosť. Jednotlivé hodnotenia môžete taktiež automaticky zobrazovať v sekciach referencie alebo povedali o nás atď. (viď náš web)

tip:
Vytvorte si na vašej stránke sekciu, kde zdôraznite svoje zameranie na zákaznícku podporu. Ako konkrétne fakty tam uveďte hodnotenie vašej firmy na nicereply.com, alebo hodnotenia jednotlivých zamestnancov, alebo aj konkrétne hodnotenia. Pri dobrom prevedení, budú u vás nakupovať noví klienti s vačšou dôverou.

Michal Truban – @michal_truban

Michal Truban

Michal vedie najuspešnejší slovenský webhosting Websupport už viac ako 10 rokov. Náš NBA (No Business Administration) je svetlým príkladom toho, že poctivý biznis sa dá robiť aj v teniskách a bez zbytočných oficialít. Podnikanie je pre neho spôsob ako zlepšovať svet okolo. Podporuje start-upovú komunitu aj tým, že intezívne konzultuje a motivuje začínajúcich podnikateľov. Okrem iného, je aj hlavou start-upu NiceReply.

Komentáre (12) Spätné linky (1)
  1. Pekne zhrnute, super nastroj.

    Budem ho odporucat !

    Reply

  2. Pekne zhrnute, super nastroj.

    Budem ho odporucat !

    Reply

    diky moc. som rad, ze sa to paci.

    Reply

  3. chvalim produkt, napada ma ci by sa nedali pre pouzivatelske konta pouzit uz existujuce autentifikacne mechanizmy – openid, google mozno aj facebook

    Reply

    dik. ono je to hlavne pre firmy. takze tam treba vytvarat firemne profily. takze zbytocne implementovat dalsie sposoby. ale dik za napad. mozno to este nejako prepojime :)

    Reply

  4. pozdava sa mi napad i prevedenie, moc vam fandim!

    btw. sme sa minule doma bavili, ze si nie sme isti, ci toto nemaju robit ticketovacie systemy.. mozno by to chcelo specifickejsi blogpost o pridanej hodnote a rozdieloch medzi ticketmi a nicereply?

    z.

    Reply

    diky za podporu.

    ono toto sluzi ako doplnkova sluzba prave pre helpdesk systemy. lebo ziaden z nich to nema implementovane.

    konkretny priklad ako to prepojit napriklad s konkretnym helpdesk systemom Zendeskom je tu: http://blog.nicereply.com/how-to-make-nicereply-work-with-zendesk/

    Reply

  5. Vaše služby a prítup ma dokážu vždy prekvapiť.
    Bol som u niekoľkých kunkurenciách a stále ľutujem, že som nešiel ku Vám hneď na začiatku!!!
    Veľká vďaka

    Reply

    ja velmi dakujem za takyto koment. presne kvoli takym klientom sa oplati snazit. dik.

    Reply

  6. potvrdzujuci email mal trosku rozbite kodovanie. V priezvisku mam dlhe a a v maili mi to prislo ako ‘á’.. hodte na to ocko.. aj dve :)

    Reply

  7. Nejako som nepochopil v emaili vetu “Všetci naši zákazníci majú už navždy zadarmo účet na Nicereply.com v hodnote 19$ / mesiac.”.
    Na nicereply.com som sa zaregistroval, vytvoril vetko, čo treba, ale stále mi hore v zelenom riadku záhlavia svieti “Free trial expires in 24 days – Pay now”.
    Tak je to trial, alebo ozaj zdarma? Ako to prípadne aktivovať?
    Ďakujem.

    Reply

    je to zdarma, ale vy ste si to zaregistrovali ako normalne konto. napiste na contact@nicereply.com a konto Vam aktivujeme.

    Reply


Pridajte komentár